Pentadbiran teknologi China adalah pilihan spekulasi teratas di tengah-tengah menumpaskan Amerika Syarikat, kata Ketua Pegawai Eksekutif CITIC Capital

Penggunaan, perkhidmatan perubatan dan inovasi adalah tiga pilihan segmen untuk meletakkan sumber ke China, kata pegawai tertinggi CITIC Capital pada hari Selasa.

“Bagi kami, keperluan teratas … masih digunakan, kerana walaupun semuanya berkembang pada kadar yang lebih tinggi daripada pembangunan KDNK,” kata Zhang Yichen, eksekutif dan CEO di CITIC Capital, pemimpin spekulasi pemimpin gabungan dakwaan negara China CITIC Group.
Pembangunan KDNK China adalah 6.1%, turun dari 6.6% pada 2018 apabila ekonomi mengalami tembakan dari perang bursa tidak menyenangkan dengan U.S.
Mengulas CNBC di Forum Ekonomi Dunia di Davos, Switzerland, Zhang berkata perkhidmatan perubatan juga adalah sebahagian besar apabila masyarakat Cina semakin matang, jadi terdapat minat yang kuat untuk pentadbiran perkhidmatan manusia yang baik.
Satu lagi zon berpotensi untuk usaha adalah faedah inovasi kerana berpotensi merobohkan dengan A.S. di sekitar sana, kata Zhang.
Di rantau pengaturcaraan pangkalan data, “tidak ada seorang pun di China yang akan mempertimbangkan untuk bertanding dengan Oracle sejak itu di seluruh dunia, standard industri,” katanya. Namun, pada masa ini, “decoupling boleh berlaku pada bila-bila masa, anda tidak boleh dengan apa-apa cara, bentuk atau bentuk yang bahaya itu, jadi akan ada saingan rumah dalam bidang itu juga.”
Beijing telah berhadapan dengan perubahan ekonomi dari tambang yang didorong oleh mammoth untuk satu petunjuk oleh penggunaan tempatan.
Zhang berkata CITIC Capital telah menumpukan perhatian pada pembelian “banyak” di China sepanjang tempoh yang paling baru-baru ini untuk menguruskan hasil yang mengiringi lebihan kapasiti dalam industri “hampir setiap” di China.
“Kesatuan dijangka meningkatkan ketibaan modal, dan seterusnya mengurangkan pengaruh melalui peningkatan pendapatan, jadi pembeli tidak dapat dinafikan,” katanya.
Melangkah ke depan, “kebanyakan organisasi Cina perlu mengembangkan diri melalui tumbuh secara universal,” kata Zhang.
Walau bagaimanapun, “memandangkan tekanan pertukaran am, semua perlindungan di atas pendakian, kami juga berhati-hati di hadapan itu juga,” katanya.

No comments:

Powered by Blogger.