Kaedah yang paling berkesan untuk menyatukan pelan perniagaan dan inovasi untuk mencapai pembangunan

Sebelum bergerak ke hadapan dengan perubahan maju, penting untuk mengenal pasti objektif perniagaan di sebalik kemajuan yang diaktualisasikan.

Ini adalah masa yang menyertai perubahan yang luar biasa dengan peluang tanpa batas. Seperti usia data sebelum ini, dan zaman moden sebelum itu, Zaman Transformatif mengubah cara kita hidup, bekerja dan bermain. Dalam Zaman Transformatif ini, pentadbir sedang berusaha untuk menetapkan bahawa langkah inovasi yang betul dalam dunia berkembang secara berterusan secara berterusan. Kebenaran diberitahu, persatuan bergerak dengan kuat untuk merealisasikan yang paling kontemporari dan, dalam ide, permainan mengubah kemajuan dari awan ke pemeriksaan ke autonomi mekanikal atau alasan buatan manusia.
Tiga contoh inovasi yang berpusatkan inovasi
Walaupun inovasi adalah penubuhan perubahan maju, ia merindui tanda tanpa matlamat perniagaan yang kukuh. Ujian ini mengesan bagaimana untuk menggunakan inovasi yang paling berkesan untuk mencapai hasil carian perniagaan. Dengan menyertai perniagaan dan inovasi, pembangunan tulen berlaku. Pertimbangkan tiga contoh inovasi yang berpusatkan inovasi.
Maklumat pembeli tanah yang memecahkan tanah
Untuk memulakan, melalui alat pengesan, Internet of Things, alat pintar di rumah dan kolaborator individu berkomputer, organisasi barangan pengguna kini boleh mengikuti pembelian dan penggunaan kelakuan kepada pembeli tunggal. Mereka boleh menggunakan penyiasatan yang luar biasa terhadap kehidupan dalam talian untuk memecahkan corak dan contoh. Selain itu, mereka boleh menyelaraskan sumber maklumat dan bit pengetahuan untuk mewujudkan ramalan yang kuat dan ramalan tentang keperluan dan amalan perhimpunan pelanggan yang berbeza. Ini adalah maklumat pelanggan yang luar biasa untuk mendidik pilihan tentang kemajuan item, menghasilkan, mempamerkan, berurusan dan pentadbiran.
Berikutan bekalan makanan dengan blockchain
Kedua, sementara banyak pejabat berfikir tentang penggunaan blockchain dalam bursa monetari, setiap industri siap untuk pengembangan blok-empowered. Pertimbangkan konsortium makanan yang dilaporkan oleh IBM dan enam organisasi memandu runcit dan pembeli. Konsortium itu menjangka dapat mengukuhkan kepercayaan pembeli dalam pemakanan yang mereka beli dengan menggunakan blok block untuk mengikuti bekalan makanan dari ladang ke meja. Peruncit besar dan IBM mengendalikan pemakaian blockchain sebelum membingkaikan konsortium. Peruncit, yang terkenal dengan ciri-ciri lain dalam rangka kerja pengenalan makanan dalam perniagaan, baru-baru ini mengambil masa lebih dari enam hari untuk mengikuti satu paket mangga ke rumah permulaan yang tepat. Dengan menggunakan blockchain, tindakan ini mengambil masa 2.2 saat. Penggunaan imaginatif inovasi ini adalah untuk mengubah cara kita berperang jauh menjangkau penyakit yang ditanggung.
Merasmikan kepada bahaya digital
Inovasi ketiga yang diberi kuasa adalah dalam pengenalan dan reaksi bahaya cybersecurity. Serangan berlaku dan akan terus berlaku. Jadi, bagaimana mungkin persatuan bertindak balas? Jumlah maklumat bahaya persatuan mesti dibelanjakan dan proses sedang berkembang secepat kejadian risiko itu sendiri. Inovasi, sebagai contoh, IBM Watson dapat memahami maklumat keselamatan teratur dan tidak tersusun yang baru-baru ini licin. Mengandungi kemajuan subjektif yang maju ke dalam pengaturan keselamatan memperkuatkan persatuan untuk memahami dan cepat bertindak balas terhadap bahaya halus dari perusahaan itu hingga kepada pelanggan akhir.
Memandu dengan hasil perniagaan
Dalam setiap kes ini, perkahwinan perniagaan dan inovasi yang menghasilkan keputusan permainan yang berkembang. Itulah sebabnya usaha yang diselaraskan di kalangan EY dan IBM sengaja dikemukakan kepada pelanggan kami. Pendahuluan awan dan intelektual IBM memberi laluan kepada pembangunan. EY membolehkan persatuan membezakan di mana dan bagaimana untuk berjaya memanfaatkan kemajuan ke arah pemanduan untuk mengubah cara mereka bekerja bersama.
Dalam keadaan ini dengan cepat berkembang, persatuan mesti berfikir tentang cara membuat usaha inovasi yang terbaik dan mendapatkan lebih banyak pengaruh daripada spekulasi inovasi yang dibuat sebelum ini. Dalam kedua-dua keadaan ini, ia adalah yang terbaik untuk memimpin dengan hasil perniagaan persatuan cuba untuk mencapai dan kemudian mempengaruhi inovasi untuk meneruskannya. Itulah penyelesaian terbaik untuk memacu pembangunan, memisahkan perniagaan dan membuat kelebihan mengiklankan.

No comments:

Powered by Blogger.