Kaedah yang paling berkesan untuk bersiap sedia untuk memantapkan inovasi penentu trend pada skala

Ia sepatutnya merupakan teknik perniagaan yang memacu pengambilan pendahuluan baru dan bukannya pusingan laluan lain.

Inovasi kelebihan memotong mempunyai cadangan yang boleh mengubah sesebuah organisasi – dari tugas, bagaimana individu bertindak, mengapa inisiatif menyelesaikan pilihan mereka.
Walau apa pun, kesan inovasi adalah menyekat dan mungkin merosakkan jika perniagaan tidak melihat cara menerapkannya secara sengaja.
Sukar untuk tidak terlibat dengan tenaga merangkul kesedaran buatan manusia (AI) dan kemajuan baru yang lain yang mempunyai potensi perubahan permainan untuk nasib perniagaan yang akhirnya. Publisiti pada masa-masa mendorong organisasi untuk melangkah dengan cepat tanpa alasan yang sewajarnya atas sebab-sebab yang tidak sesuai, duduk dan wang tunai dalam pengaturan inovasi yang tidak dilampirkan dengan lurus dan sengaja kepada objektif dan visi perniagaan.
Kemajuan baru sepatutnya tidak pernah mendorong pemilihan pelan tindakan atau sistem lain; Polar bertentangan, teknik perniagaan mesti mendorong penerimaan pendahuluan baru.
Isu dengan mengejar artikel baru yang berkilauan adalah ia memberi penekanan pada kejayaan yang cepat berbanding dengan hasil yang dapat disokong. Ini mungkin bahaya paling besar untuk budaya transformatif dan ia membuat organisasi akhirnya terlepas keuntungan eksponen, transformatif yang mengintervasi inovasi maju seperti AI, blockchain dan digital ke dalam kejuruteraan yang diselaraskan.
Dan ingat bahawa kemajuan ini dapat membantu kegunaan setiap hari, mereka tidak akan mempunyai nilai yang boleh dipercayai atas peluang yang mereka tidak mengetahui cara mereka ke dalam sistem perniagaan yang lebih luas.
Daripada merenung untuk menerima inovasi yang paling baru, organisasi perlu terlebih dahulu memeluk metodologi yang paling atas yang mengambil tindakan yang lebih baik pada pelan tindakan pertama, dan selepas itu mendapat keupayaan, antara kebolehan dan individu yang diharapkan dapat membuat perubahan itu. Dengan berbuat sedemikian, organisasi amat mengurangkan bahaya untuk membuat kepentingan yang luar biasa dalam pengaturan inovasi yang kemudiannya harus diubah sepenuhnya. Ia kembali ke pentas untuk mengambil gander di “mengapa” dan “bagaimana,” bukan sekadar “apa.
Jadi apakah pelaksanaan yang sangat penting ini benar-benar melibatkan?
Semuanya kembali kepada maklumat. Pada asasnya kebanyakan persatuan tidak bersedia untuk menerima inovasi AI kerana indeks maklumat mereka tidak sempurna. Menguruskan maklumat adalah asas untuk mendapat manfaat daripada usaha inovasi dan memasukkan perubahan ke dalam DNA organisasi.
Untuk memulakan, organisasi harus mulai bertanya kepada diri sendiri apa pilihan yang harus dibuat untuk mengatur maklumat tersebut. Seterusnya, semua orang perlu melompat dalam persetujuan untuk mencirikan objektif utama dalam mewujudkan inovasi baru. Inilah tempat cara teratas untuk menangani perubahan berubah: apa yang ditemui oleh klien dan pekerja yang anda cuba capai? Bagaimanakah alat seperti AI, blockchain dan RPA akan membantu anda dengan mencapai matlamat perniagaan anda? Adalah asas untuk memikirkan tentang bahaya, kepulangan dan minat anda dalam tahap pengaturan sebelum bergerak ke metodologi strategik.
Hanya apabila maklumat itu telah disusun dan sasaran telah dilakarkan sekiranya organisasi mula meletakkan sumber daya ke dalam AI dan inovasi robotisasi yang lain seluruh alam sekitar.
Apabila gangguan berlaku dalam Zaman Transformatif, mempunyai sistem yang ditetapkan untuk memeluk AI adalah perkara yang akan mengasingkan perintis dari pokes yang perlahan. Sebelum anda melakukan apa sahaja, pusatkan pembersihan maklumat anda – dengan alasan bahawa AI sama hebatnya dengan ketepatan maklumat yang digunakan untuk membuat keputusan.

No comments:

Powered by Blogger.